Спавядальныя ведамасці па сваёй сутнасці з'яўляюцца перапісам насельніцтва, калі яно аднароднае па рэлігійным складніку. Але ж калі разглядаць спавядальныя ведамасці Чучавіцкага прыхода, то пазначалі там і не тутэйшых каталікоў з пазнакаю "римско-католического вероисповедания".
"Па ведамасці бачна, што ў прыходзе ёсць і дваране, то бок статскія, а ў экстракце чамусьці не адзначаны. Як так атрымалася?!"
У тыя гады пасля шлюба амаль заўсёды жонкі пераходзілі жыць ва двор мужа, а сыны заставаліся на бацькоўскім двары. Па гэтай прычыне дзяўчыны з вёскі Кормуж (там пражываў ано 51 жыхар) часцей з'язджалі з Кормужа і пераязджалі ў іншую вёску ці за межы краю. Адсюль гендарны баланс у дарослых парушаўся ў бок мужчын.
Параўнаўшы папулярныя імёны і ўзрост жыхароў краю і дзяцей да 18 год, можна зрабіць высновы, што значныя змены не назіраюцца, бо топ-3 выглядаюць аднародна. Тым не менш сярод мужчынскіх імён адчуваецца змена ў інтарэсах да імён: большы - да імені Пятро, і менш - да Якава. Сярод жаночых імён назіраецца значны інтарэс да імені Фядора. Пры тым гэты інтарэс больш актыўны за апошнія 3-5 год з улікам сярэдняга ўзроста дзяцей.
Не тутэйшыя прозвічшчы Чучавіцкага краю ў 1883 годзе: Бунас, Вячорка, Грычац, Гудвіловіч, Дашкевіч, Жылевіч, Зіневіч, Корзюк, Пазняк, Статкевіч, Сулкоўскі, Шафаловіч, Якавін.